Pazdziernik 2013 - Gimnazjum Gościno

Menu główne:

Pazdziernik 2013

O szkole > Historia > Wydarzenia z poprzednich lat

Dnia 04.10.2013r. odwiedziła nasze Gimnazjum delegacja z Niemiec, w skład, której wchodzili nauczyciele i uczniowie. Odwiedziny miały na celu nawiązanie bliższej współpracy polegającej na wymianie uczniów i zapoznaniu się ze strukturą polskiej oświaty.

Dnia 11.10.2013r na piątej godzinie lekcyjnej odbył się apel z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Nauczyciele zostali wyróżnieni przez burmistrza oraz dyrektora szkoły. Kilku pracowników szkoły obchodziło swój jubileusz pracy zawodowej. Pracownikom jak i nauczycielom zostały wręczone nagrody. Po krótkim wprowadzeniu przez przewodniczącą SU uczniowie przedstawili krótką parodię z dnia szkolnego. Następnie zostały wręczone nauczycielom tytuły oraz kubki ze swoim zdjęciem w różowych okularach. Tego dnia wszyscy się świetnie bawili i po uroczystości zadowoleni wrócili do domów.

GALA ZŁOTYCH TYTUŁÓW

Wycieczka do Niechorza

Dnia 01 X 2013 (wtorek) wybraliśmy się na wycieczkę do Niechorza(Muzeum Miniatur Latarni Morskich) oraz do Rewala (Muzeum Wieloryba).
Na zbiórce ustawiliśmy się wszyscy (klasa Ib i 2c) o godzinie 07:50. Jechaliśmy małymi busami, z początku było małe zamieszanie, ponieważ klasy nie wiedziały jak się podzielić. Na szczęście Panie wychowawczynie jak zwykle znalazły rozwiązanie. Zatrzymaliśmy się w Trzęsaczu by zobaczyć ruiny kościoła położonego nad morzem. Po przeczytaniu opisu przez uczennicę poszliśmy na plażę. Gdy skończyliśmy robić sobie zdjęcia wsiedliśmy do busów i pojechaliśmy dalej. Następny przystanek był w Rewalu. Oglądaliśmy piękne makiety ryb, piratów i różnych stworzeń morskich. Na końcu czekała na nas miła niespodzianka. Rozłożone były hamaki dokładnie takie, jakie były na statkach. Było tam bardzo dużo zabawy dla nas, bo wszyscy przewracali jedną osobę na hamaku. Zadowoleni pojechaliśmy do Niechorza, najpierw myśleliśmy, że będziemy zwiedzać latarnię morską, ponieważ zatrzymaliśmy się pod nią. Niestety panie zaprowadziły nas za latarnię i znaleźliśmy się w cudownym parku pełnym krętych ścieżek. Udaliśmy się za wskazówkami przewodników i zobaczyliśmy wiele małych latarni morskich. Od razu wiedzieliśmy, że jesteśmy na miejscu. Wszystko było idealnie. Każda latarnia była skonstruowana w skali 1:10 oprócz jednej dość nietypowej (rozpalało się na niej ognisko i wznosiło się je do góry), która była zbudowana w prawdziwych rozmiarach. Ścieżka była ułożona w kształcie północnej granicy Polski. Piękne latarnie ustawione każda tam gdzie powinna stać, co ciekawe odbudowane były także latarnie, które już nie istnieją. Gdy pani przewodnik skończyła mówić, wszyscy zebraliśmy się do busów i pojechaliśmy do szkoły.
   Wycieczka była udana, wszystkim najbardziej spodobało się w Muzeum Wieloryba, aczkolwiek  przy latarni również było ciekawie.